رپ فارسی
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از گروه تن به 10 به نام ببخش منو که کار متفاوت و زیبایی شده ، با آهنگسازی پرهام سزار و مسترینگ رضا موتی پیشنهاد میکنم به هیچ وجه از دست ندید
Save Target As

Download
 
ورس 1 [ سزار ]:


میدونم خیلی بلد نیستم مثل بقیه // یه آدم عادی که باهات باشه همیشه


اینو بدون عزیزم ، بدونه تو مریضم // ولی الان دیگه توی دنیای جدیدم

ببخش منو اگه روزات با من شاد نیست // نمیتونم باشم برات یه آدم عادی

ببخش منو اگه میدیدی یه نمه دیوونم // اگه باهات بمونم تو رو هم میکنم دیوونت


آره خیلی سخته این لحظه واسم تلخه // وقتی ببینم که من تو رو دادم از دستت


اینه زندگیم لم میدم روی بیت // میری و نداری بدونه من یه شونه ای


واسه تو حرفت حرارته دستت ، دلم تنگــــــــ میشه ، دلم تنگــــــــ میشه


ازم میمونه یه کینه توی قلبت // آره وقتی بری بازم دلم میشه تنگت





کروس [ موتی ]:


اگه کسی نبودم که تو میخواستی


اگه نتونستیم کنار هم باشیم


اگه دوسم داشتی یه روز ببخش منو


شروعه پاییز و یه برگه زرد میمونه


شونۀ خالیم و یه دست سرد


اگه دوسم داشتی یه روز ببخش منو





ورس 2 [ جاستینا ]:


سعی نمیکنم دوباره تو رو درگیر کنم // هرکی کنارمه فکر میکنه جوّگیر شدم


موزیکو ترجیح دادم تا که کنار تو باشم // ولی آرامشم وقتیه که یاده تو باشم


داری دورمو میبینی به جای تو کاغذه // حرفـــــــ بدونه بودنمم نگو راحته


آره نیستم اون دختری که فقط بتونه // قدر خوبیا رو اشکاتو تا هست بدونه


اگه میبینی که با تو یه کم سردم // یا که دلم تو رو نمیخوادت هرشب


راه من و تو جدائه ولی هستم // تو گوشمه وقتی که میگفتی برگرد


یاده کنار تو بودنم میفتم // میخوام یادت بیاد وقتی بهت گفتم


یه روز میبری و میگی ازت خستم // تو اونی نیستی که میخواستم از اول





کروس [ موتی ]:


اگه کسی نبودم که تو میخواستی


اگه نتونستیم کنار هم باشیم


اگه دوسم داشتی یه روز ببخش منو


شروعه پاییز و یه برگه زرد میمونه


شونۀ خالیم و یه دست سرد


اگه دوسم داشتی یه روز ببخش منو





ورس 3 [ سزار ]:


ببخش منو اگه که یه کمی شلوغه سرم // اگه بهترین چیزی که دارم گروهه منن


ببخش منو اگه همه حرفام دروغه فقط // اگه من نباشم هوا برات غروبه همش


کاش میشد دوباره بره دست لای موهات // با حرفای خوب تو همون شبهای کوتاه


منو ببخش نمیتونم واسه تو باشم // یا این که دیگه فرق داره راه تو با من


ببخش که آخره رابطمون خرابه // حتی اصلا" راه دیگه ای برامون نباشه


حرفای تو شیرینن ، اشکامو میریزن // این آهنگو دارم برای تو کادو میگیرم


واو! آره ، رسیدیم آخرش // توی ذهنم همش خاطراتت با منه


تحمل بعضی چیزا دیگه برام عادته // آره زندگیه منم فرق داره با همه





کروس [ موتی ]:


اگه کسی نبودم که تو میخواستی


اگه دوسم داشتی یه روز ببخش منو


شروعه پاییز و یه برگه زرد میمونه


شونۀ خالیم و یه دست سرد


اگه دوسم داشتی یه روز ببخش منو

نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت11:03---24 مهر 1392
damet garm dada bahal bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.